Tuesday, December 23

tag dan tag lagi...

...narrator...:: ekey'z
hari hari aku mimpi bukan bukan...
penat tul..sebab aku rase aku tidak mempunyai tidur yang cukup...
rehat yang aman....
dah la sekarang susah benar mau lelap mata....
hmmph....

erm....arini bos nampaknye dalam mood baik...
dan ari rabu ini akan ada 1 perlawanan futsal lagi..
tapi aku dah malas nak gi..
another employee meeting...
this 10 january....and the most frustrated thing is...
on 11th january is my mum's birthday..its on sunday...
aku dah ade plan..aku akan balik gak!!!
surprises for my beloved mum!!!
ape akan aku buat???kite tunggu dan lihat saja....itu lagi surprise kan???
sangat excited tunggu bulan 1!!!
birthday 2 orang yang paling penting dalma hidup aku...paling!!!

dan aku di tagg oleh sarah!!!

1. Do you think you’re hot?
nope.tapi sebab aku sorang je pmpn kat kilang ni, hot stuff bak kate ama. sebab dah takde pilihan..pasni, bile org ade, gelaran itu akan hilang...hua hua hua...
nape aku jawap panjang2 ni??aiseyman...

2. Upload your favorite picture of you


3. Why do you like that picture?
sbb aku sayang mereka berdua..4 thn bersama!!seriously, they know me better thn i know myself...and i love them even rite now, we are apart by distance...i miss every second with them...

4. When was the last time you ate pizza?
laz month kot..aku dah lupe dah pun..lame gile dah. coz i m craving for italian pasta rite now...

5. The last song you listen to?
never be replaced, 1st lady
(sebab die pulang hari ini dan aku janji mau nyanyikan die lagu ini..hahaha)

6. What are you doing right now besides this?
monitor my testing in lab..lalalala

7. What name you would prefer besides yours?
nockira!!!

8.People to tag:
1.sano [ die takde pun blog...tapi aku nk gak tag die]
2. flyn...[aku tak rase die bace blog aku..tapi aku saje letak sebab aku bace blog die ari2..dan aku suke penulisan die]
3.sarah baharuddin [dah berzaman tak bukak blog ke babe??]
4.amalina [ ini lagi obvious tak bukak blog die langsung]
5.sarah chica lagi!!![ko rs ko buat lagi skali tak??]

9. Who is number one?
u r my fren, my lover, my heaven [ chewah..cilok ayat filem sepi sat]

10. Number three is having a relationship with?
not so sure..r u??/

11. Say something about number five?
die suh aku tukar layout blog die tapi aku tak sempat lagi...hua hua hua...sorry sgt2..

12. how about number four?
memulakan eksperimen nye hari ini sslps cilok raw material dari aku..hahahaha

2 comments:

ScarLet Jiem on December 23, 2008 at 12:26 PM said...

uihhh..ni serangan balas ke ape suh aku jwb balik
hahah
aku xmo jawab..hahaha

Anonymous said...

takde takde....
kene gak..hua hua hua

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez