Monday, December 15

chamang

...narrator...:: ekey'z


ini dia...
air terjun chamang...
sgt lawa dan amat merbahaya...
sebab kat cni ciap ade statistik bape orang meninggal dalam setahun...tp thn 2008 takde lagi mangsa terkorban...
*lupe nak amik gamba statistik tersebut ;P*

kerana sudah berjanji tidak akan mandi dengan si buah hati, [sebab aku tak reti berenang]
aku pun slumber jek duk tepi dan membakar ayam2 yang ada untuk di bakar


dalam wooo...mungkin sebab malam semalam hujan...
air cejuk gile!!!
sebab lupe beli ais ketul, kami cejukkan air dalam air terjun...
*bijak tul sabri ni*

ini dia....ayam yang aku bakar...sampai merah tangan aku sebab panas..hua hua hua

tapi sebab bagaikan memanggil2 air terjun itu..
aku melanggar janji [jaat tul dak ni]

dah la tak bwk baju extra..mandi ngn jeans n balik umah barbaju basah...
si BF...jangan marah sayer...saye mmg suke berendam...
tapi aku mandi tak lama..cejuk yang amat..
aku pulang lebih awal....sebab aku dah shivering...
natijah nye....................
hari ini, flu aku makin teruk.[itu lah padah melanggar janji]

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez