Thursday, November 20

paranoia

...narrator...:: ekey'z
pernah atau tidak, kau paranoid macam aku??
bila kau tengah video chat dengan seseorang, dan dengan tetibe die senyum padahal mase tu kau tak rasa kau buat lawak pun...dan kau tidak pun buat muka yang membolehkan orang senyum..
ape dalam pemikiran kau??
mungkin aku paranoid dan mungkin aku suke sangat pikir bukan bukan..
aku perhatikan, bukan sekali dua aku berfikiran seperti ini..banyak kali dan sebenarnye setiap kali..
aku pikir kan, die tengah video chat dengan orang lain..dan tengah senyum untuk orang lain..bukan untuk aku..
aku pulak, jenis curiosity yang melampau tinggi sampaikan semua mende aku nak tanye....bila aku tanye, die cakap, chat dengan aku sahaja...
aku cuba untuk percaya, tapi aku langsung takleh percaya...betul!!!aku berlagak je cool..tapi dalam kepala hotak aku, berserabut mende ntah apa apa...
jenis aku pula, aku boleh menerima kebenaran yang menyakitkan.jangan kau tipu aku!!!jangan sesekali..
adakah aku paranoid??kau rasa??sebab aku buntu....
+++++++++++++++++++++++++++++++

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez