Monday, December 22

mimpi

...narrator...:: ekey'z
semalam, aku mimpi cam dunia nak kiamat..
mainan tido atau pun satu sign supaya aku berubah??
tinggalkan dosa2 kering dan basah....[aku tak ingat sape yang kasik aku perumpamaan ini..aku cakap balik jek...]
aku tengok depan mate cmane orang di telan bumi...dalam mimpi aku..seyes..
takut gile..
sedar2 dengar orang mengaji nak subuh..
tapi setan itu sentiasa ada..aku tertidur tanpa subuh...
burn lagi subuh aku pagi tadi..damn!!!!
fuh. berpeluh2 aku semalam...
aku basuh kaki dan ciap mandi sebelum gi tidur..jangan cakap aku tak basuh kaki...
apakah tanda mimpi tersebut???
aku takut..takut menghadapi kematian...
jika apa yang aku lihat semalam adalah ape yang bakal aku hadapi...
aku takut sangat!!!

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez