Tuesday, December 23

ulasan tak di bayar

...narrator...:: ekey'z
aku nak buat sedikit ulasan cerita...

1. twilight..
aku suke movie ini...memang aku mula mula ingatkan cerita aksi dan mengharapkan cerita aksi.tapi cuma cerita jiwang dan romantis..mula mula tengok sedikit cam hampa sebab kurang aksi...well, manusia itu selalu tidak akan berasa puas jika jangkaan mereka meleset. aku pun tengok ke dua kali dengan slumber...i think this is vey good...aku suke cerita romantik romantik...teringat plak...sudah lama tidak tengok a walk to remember. tapi aku lagi suke cerita korea, a moment to remember..

2. australia..
sedikit pelik...kat advertisement, coming 25th december...tapi mase kami pergi, ade jek...pastu tengok la...sebab azrul la pilih..takkan nak tengok cicakman plak...tunggu je raye tahun depan, sure dah ade kat astro.
cop...nak cite pasal kesejukan sampai kami shivering!!!cejuk wooo.....
kembali kepada asal...kami namakan movie ini sebagai movie lembu...ahaks...
ade la moral story die, tapi cite tentang lembu la...erm..

3. the day the world stood still
sangat sangat kecewa tengok cite ini..mendatar!!!sangat!!!
seriously...tak yah la gi tengok.tak best langsung...[tapi kalau korang nak gi tengok, aku tak heran pun, duit korang gak]


--------------------------------tukar topik

aku pernah keluar dengan bos aku, awal 40-an..dan aku tobat tak mau kuar dah dengan orang orang baye bapak aku itu..semua orang stare macam aku buat salah...haiyak!!!itu boss aku laa....
aku cam nak pakai tag jek..ini adalah bos saye, harap maklum..
serious sh*t!!!!aku sangat sangat tak selesa...mungkin aku paranoid...ye kot..aku kan memang paranoid..tapi aku tak heran...aku memang tidak selesa...
nasib baik dalam perjalanan balik gaduh dengan si BF sebab keluar dan tengok wayang dengan bos tanpa cakap kat die...[kalau aku pun bengang..sori mr BF]
kalo tak, aku lagi awkward...sampai sekarang aku awkward..tapi time keje, keep it profesional la kan...seperti biase, dunia ini adalah drama...swasta atau tidak, terpulang pada anda...

and

satu soalan....
kenapa kejujuran itu tiada indicator??
mudah kan jika ada device seperti itu...kite tau takat mana kejujuran.
tapi, ciptaan Allah itu terlalu agung...
kalau kita tau, tidak mungkin ada drama....betul atau tidak??
terpulang pada anda...

---------------tukar topik lagi-

aku end here!!!muahahaha
(^_~)

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez