Thursday, June 16

shopping mase bile ek?

...narrator...:: ekey'z
next week, 4 months dah. genap 16 weeks.
tapi muntah muntah still ade lagi. cuma sekarang ni, takde la memilih sangat makan.
and sekarang cam cepat skit lapar. its a good sign right?
and sebab aku ni angin angin cam gastric tu, doc advise jangan puase lagi.
takut lagi worse. tunggu ok skit. so, sekarang hopefully next week dah okay.
aku ade hutang 6 hari lagi puase tahun lepas. dah rejab ni. mintak mintak syaaban nanti sempat la ganti.


erm. and mak sedare aku dah tanye, ade dah start beli barang ker?
aku cam confuse. isnt it too early?
aku ingat biar cam nampak cam perut besar skit baru ade feel.
ye la, sekarang ni nak masuk 4 months, laki aku sendirik tanye, mane tummy ni?
tak besaq pun...

aku pun pelik...
mungkin...
mungkin...
next month kot.
sabaq...sabaq

okies. so, rasenyer, bila mase sesuai untuk beli perkakasan baby ni ek?

3 comments:

~YUN~ on June 16, 2011 at 5:28 PM said...

kalau ikut orng tua by 7 months blh start beli..tp skang blh standby list dulu.. =)

Akma on June 17, 2011 at 2:18 PM said...

setuju ngan yun...better after 7 months baru start beli brg...tp skg mu start la list brg apa nak beli...survey2 harga luy...cam ak kakak abg ramai anak ni...leh recycle byk bende...so x yah nak bazir2 sgt...

ekey'z on June 18, 2011 at 10:37 AM said...

yun : list dah ade.. tapi tu la, tgh grand sales ni. bergegar gak iman ni haaa...

kema : aku ni, anok abg aku baru setahun. tadop mende hok nok recycle. sume nak gune lagi. mok2 sdare plop pakak branok kecik blake..hahahah

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez