Saturday, January 3

gigi baru

...narrator...:: ekey'z
aku ada habit baru. gigi geraham bongsu aku baru tumbuh. so, sekarang, all the time aku akan gune lidah untuk rase progress pertumbuhan gigi aku tuh. so, most of the time mulut kau herot . erk. btul ke penggunaan ayat ni??betul kot.
so, after sometime, aku rasa habit itu amat buruk..cam implikasinya akan menyebabkan aku rase jaw(rahang) aku cam longgar...so, aku decided to stop the habit..hehehe
aku selalu ingatkan diri aku jangan men gigi itu...isk...payah gile...mungkin sebab aku ni curiousity amat tinggi..haish...

lagi satu...cube bayangkan gigi geraham anda..petak bukan??cuba bayangkan bagaimana ia tumbuh pada gusi...perasaan tumbuh gigi di usia tua ini buat aku wondering banyak mende...mn pergi isi sebelum ni??isk...ade sesiapa boleh explain sama aku??
sebab aku konpius gile.

k lah..aku mau pulang..sudah penat berada di opis di hari minggu...

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez