Friday, January 2

2008 dan 2009

...narrator...:: ekey'z
cam bez plak bace post sarah tentang tahun baru dan tahun lalu.
aku kan biase, out of date skit..heheheh

tahun 2008,
banyak kenangna indah, pahit maung sume ade lah...
di mulakan dengan clash dari seorang lelaki yang suka menengking aku. mampus, sikit pun aku tidak heran die pergi. malah, aku amat bersyukur.
bertungkus lumus menyiapkan fyp. penat lelah, bekerja malam. amat amat menguji kesabaran waktu ini. dengan cash flow yang macam haram jadah sebab bawak kereta punya pasal. konon nya memudahkan perjalanan la.
mengenali dan have crush kat sinister. hahaha. klaka bila di ingatkan. aku terhegeh hegeh cakap aku minat die, slumber badak jek die tak layan.
merosakkan kereta bapak aku sebab lupa cek air. dan beberapa kali bateri kong sebab balik kampung lame sangat.sib baik ade abang bulat yang baik hati tolong. macih macih.
aku grad, walaupun tidak mendapat anugerah dekan, aku ada rezeki dan tidak menganggur.alhamdulilah.
tahun 2008 juga, aku berjumpa seorang lelaki yang amat aku senang. sebagai seorang kawan dan kini bergelar kekasih..i love him n he loves me more. wut more do u want?
10 julai, tarikh keramat.
first time gi negara orang. walaupun hanya 23 hari, pengalaman amat bermakna. sangat sangat bermakna.

itu sahaja...secara overall.

well, life is just too short to stuck to past.
just smile at unpleasant memories and live ur life like this is the ultimate of all..
and living without expectation tentu sahaja amat mudah di capai...
oleh itu, tetapkan lah ahti mu dan bulatkan lah hatimu jika itu yang kamu mau.
aku ucapkan agar kamu baik baik sahaja menghadapi dan mengharungi 2009.

kepada seorang bernama aku a.k.a nor fakira mhd razaki
agar bahagia akan hadir di akhir 2009.
doakan aku wahai kawan2...

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez