Monday, December 15

entri geli geleman...

...narrator...:: ekey'z

aku rindu mau breakfast sama kamu...
aku rindu mau lunch sama kamu...
aku rindu mau dinner sama kamu...

aku rindu mau dekat sama kamu...
aku rindu kamu!!!

tetibe rindu kepada si BF...rindu yang amat!!!
lagi 2 minggu lebih dia akan pulang pada ku...
mungkinkah sebab kejadian semalam yang membuatkan aku rindu pada nya??
mungkin....
mungkin kerana semalam, aku rindu dia...
kerana semalam, kami bertegang urat...
dan hari ini aku rindu dia.....

mungkin kerana seawal subuh, dia sudah mencari aku..
mendengar suara si kekasih hari di pagi hari....amat aku gemari!!!
mungkin dia pun rindu aku seperti aku rindu dia...

aku rindu dia..itu pasti..
walau aku ke mana sahaja, aku kan tetap setia merindui dia....
walau die di depan mata, aku tetap rindu dia....
kerna...
aku sayang dia....

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez