Saturday, December 13

coretan biasa

...narrator...:: ekey'z
dapat 1 jemputan perkahwinan...27 december 2008.
tahniah keapada kak ku marcel dengan pasangan, raa hakimi..semoga kekal ke anak cucu dan sampai ke akhir nya....

*tengah tulis ni tetibe de orang add ym plak....acceptkan aje...kalau rase cam manyampah, ignore trus*

*baru balik dari melabur...terbukti yakult dapat membuatkan aku berak 2 kali hari ini....[eleh, geli konon aku cakap berak...kau pun berak jugak. hua hua hua]

erm....aku tak tunjuk lagi hadiah aku dpt aritu kan??
harini cam nk cakap jek..walaupun orang cakap poyo, tapi aku nak gak tunjuk!!!

ini dia...femme, grom hugo boss...
thank you darlink!!!i love u so much....

aku suke sgt2 bau ini....sgt soft.well, aku x suke bau yang menusuk sebab aku pakai perfume bukan unt 1 hall bau..aku pakai sebab aku mau extra wangi...aku kan semulajadi wangi..hua hua hua. mode hari ini penuh kepoyoan...sebab nye aku kebosanan...dan bila aku bosan, aku akan jadi poyo.betul ke camtu??ntah.....tak kot...cume hari ini cam mau poyo..itu shj...hehehehe

well, orang ckp, dalam blog ni jgn cite psl diri sendiri n privasi...bagi aku plak, blog korang, skati korg la nk ckp ape...aku suke sgt penulisan orang2 seni dan suke gak org yg bajet2 poyo tulis...masing2 ade kepuasan sendiri...
orang2 seni akan membenarkan otak kau berpikir manakala orang poyo akan menghiburkan hati...variasi itu diperlukan untuk mewarnai kehidupan....dan begitu jugak dalam blog ini..kalau sume blog same, bosan la kan???kepada pembaca blog la..aku plak, lg suke tulis dan bc penulisan orang....sebab aku memang suke membaca kot...and klo aku bawak buku novel ke ofis dan baca in d middle of my work, nnt si boss tak suke..baik aku bc on9, kalo boss dtg, aku tutup trus....

*aku baru lepas pura2 wat keje bila boss datang td..hahahaa...bos ni pun satu. mase cuti pun mau dtg ka???haiyak...aku saje jek dtg arini sebab aku bosan duk kat umah..hakdush....*

esok tidak ada update sebab esok aku akan g berkelah...walaupun hujan tapi kami tetap mau pegi waterfal!!!

kalo aku rajin, aku update gambo untuk esok..esok kami akan barbeque same!!!yea!!!!
gudbye boring sunday!!!!

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez