Friday, December 12

aku suka

...narrator...:: ekey'z

aku suke bila aku kelihatan misteri..
persetankan apa yang kamu rasa tentang ini..
yang penting aku suke...

gambar ini memberikan aku gambaran baru...
siapa kata berpurdah tidak cantik???
hahahah....sungguh tak sinonim dengan gambar...
cuma di kala ini aku rasa, aset bukan pada rupa...
aku rasa lah...persetankan ape yang aku rasa kalau kamu rasa kamu betul...
aku memeng sebal jika orang mau bertikan dengan aku tentang falsafah masing2 yang bertentangan..kamu ada hidup kamu dan aku punya hidup aku...
persetankan pandangan ku jika tidak selari pendapat mu...

tapi, bukan kita sahaj yang betul..tidak salah jika membuka telinga dari terus pekak..mencelikkan mata dari terus buta....so, ikut suke kau lah nk pikir ape selagi tidak melibatkan fitnah dan salah sangka...sesungguhnya kata2 lebih tajam dari mata pedang...
legi elok jika kau pukul sahaja badan ini...biar lebam, biar bengkok tulang belulang ini. biar ber berparut dan boleh di pamapangkan sebagai saksi daripada kau menghiris emosi dengan kata2 bisa tak tertanggung dek badan kerdil ini...

untuk pengetahuan, entry ini hanyalah luahan perasaan semata....tiada kene mengena dengan kejadian hari ini....
wassalam...


0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez