Wednesday, December 31

bila aku 'banyak' keje menaip

...narrator...:: ekey'z


aku mau buat ini dan bakal tag orang

Ciri Lelaki Idaman Anda :
  • tinggi. kalau boleh, aku di paras dada nya..sebab aku suke bila dia letakkan tangan nya di bahu ku ketika berjalan beriringan...
  • cool...cool di sini adalah tidak mudah marah dan bila marah, mudah sejuk...contoh cara penyejukan adalah dengan mengepow baskin robin..hahahaha
  • suke makan dan tidak kisah habiskan makanan aku jika aku sangat kekenyangan...betul, aku suka makan dan aku rasa cam pelik jika tidak makan..tempat makan adalah satu destinasi tetap untuk bercinta.hahaha
  • family man. suka budak budak dan tidak kisah dengan budak budak. sebab aku sangat mudah annoyed dengan budak budak. terutama sekali budak budak yang merengek je keje. rase cam mau hempuk hempuk jek. sangat prihatin tentang family. itu sudah semestinya.
  • sweet dan full of surprises..sebab aku suke kejutan dan suke bila die sangat sweet...
  • chubby.. sebab aku suke peluk2. peluk orang skinny tak ubah seperti peluk tiang. :P
  • can make desicion. sebab aku malas benar mau buat keputusan.
  • tidak berbulu...sebab aku takut anak anak aku jadi hairy monster.hahahah
  • muke mesti cute. berbibir nipis, hidung comel dan mate yang sangat memikat [ walaupun anda bercermin mata]
  • berbau wangi...hua hua hua. amat mengghairahkan!!!hahahaha
  • kalau kau kenal syahnur..itu lah die lelaki idaman ku!!!

Lelaki Yang Tak Pernah Anda Minati Sepanjang Hidup :
  • pemarah...suke tinggikan suara. tak pasal pasal aku kene tengking. memang aku tinggal kan kau tanpa rasa bersalah
  • suke mengatur hidup aku yang tentunya bukan hidup kau.
  • bad table manner. sile google sendiri apa kah maksudnya. setahu aku, tak akan ade orang yang suke org yang ade bad table manner ini.
  • tidak setia hati. walaupun kau cakap kau hanye suka suka dan sayang aku sorang. sekali kau buat, nama anda akan berada dalam black list sampai aku mati.
  • suke sakitkan aku sampai lebam lebam. kes smack down la ni. ini sinonim dengan sebab pertama tadi. kalau kau rasa nak tumbuk dan terajang orang, kau beli la sand bag.
  • cakap macam keling. kejap macam itu, kejap macam ini... jangan peningkan aku, sebab kau hanya annoyed kan aku
  • jangan brag dengan aku tentang harta mak ayah kau, walhal harta kau sekali. atau brag dengan aku tentang ape ape sahaja. sebab aku tak pernah suka manusia yang hanya tau bragging
  • yang bragging about food padahal dia habiskan 1 pinggan makanan tersebut...aku akan annoyed!!!really really annoyed!
  • yang nak kikis duit aku. kau ingat aku cop duit???
  • sangat sangat berkira. aku tau la kau terror ilmu hisab. tidak usah tunjuk terror depan aku.kau hanya buat aku sangat annoyed.
Perasaan Anda Sekiranya Keluar Dengan Orang Yang Minati :
  • tiada perasaan..
Tempat Istimewa Yang Ingin Dilawati Bersama Pasangan Anda :
  • erm....tempat yang tak ramai manusia sangat. sebab aku amat suka berdua dengan dia, sebab bila ade manusia yang ramai, kami cenderung perhatikan gelagat orang sambil kutuk2. dan yang laping best, usha 'aset' awek awek yang sengaja mahu tonjolkan aset mereka. *evil laugh*
Barangan/Sesuatu Istimewa Yang Akan Anda Hadiahkan Kepada Si Dia :
  • tak leh cakap..hanya aku yang tau...
Tajuk Lagu Yang Akan Anda Nyanyikan Untuk Pasangan Anda :
  • never be replaced
  • when you say nothing at all
  • lucky
Rakan Yang Anda Tag Dan Mahu Mereka Buat PERIHAL Ini :
  • s for sarah
  • mesarra
  • ama [sile update blog anda]

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez