Friday, January 2

2 jan 09

...narrator...:: ekey'z
mulai hari ini, blog ini akan jadi blog weight management aku untuk aku tengok prestasi aku dalam usaha menguruskan badan yang sudah bertambah sebanyak 10 kilo sejak 5 bulan yang lepas....lantak la orang cakap ape.
dengan ini, aku merasmikan..kita tengok sampai bila aku berupaya untuk kekal mengurangkan makanan di dalam diet seharian.

hari ini, info yang mampu aku katakan

pagi , 800 am, berat =64 kilo.
ingat ini..target aku adalah 1 kilo 1 minggu. tak mau drastik sangat sebab kecintaan ku terhadap makanan memang tidak perbah surut.
kite tengok minggu depan yer...apakah prestasi aku.
ok..doakan aku berjaye yer kawan kawan..
aku mahu kelihatan menawan di hari itu!!
wish me luck guys!!!

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez