Tuesday, December 30

aku dan over weight

...narrator...:: ekey'z
aku makin gemuk...
aku cakap gemuk yang gemuk...serious sampai mama pun dah penat tengok aku..bukan setakat penat, malahan risau dengan kenaikan mendadak tubuh badan aku...
pinggang 2 inchi makin besar...2 inchi..pengumuman!!!hakdush!!!
bontot pun same gak..pehe tak yah cakap la...
dan ia amat obvious klo aku pakai baju short sleeve...
memang besar gajah la nampak lengan aku...
aku benci lemak lemak ini....

sungguh aku benci...
aku mau macam dulu...BMI 19...
bukan nya 22 seperti sekarang...

i am going to over weight side...*sigh*

ade tak sesiapa dapat kasik aku satu advise??
advise turunkan berat badan tanpa exercise..sebab aku sekarang amat malas exercise..
patut kah aku mengamalkan mende alah seperti pil pil kurus yang ada di pasaran??
tak pasal pasal aku dapat sakit plak nanti...
tapi aku perlu kurus..
bukan untuk orang lain, tetapi untuk aku..
sebab nye, aku nyer baju sume dah sendat2...
dan aku tiada wang mau shopping baju lagi...
tolong aku!!!

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez