Tuesday, November 25

aku dan kerja

...narrator...:: ekey'z
semalam, rakan sekerja ku bertanya [ nama terpaksa di rahsiakan kerana jika aku publish namanya di blog aku ,die mintak charge...huhuhuh]
aku nama kan di A bukan nama sebenar;

A bukan nama sebenar : iki, ko mesti dah cite pasal kontena datang ek??
Aku : ingatkan malas nak cerita...kau memberi kau idea..hahahah

pastu, aku akan cerita...
weeekend lepas, kami terpaksa mengorbankan weekend kami kerana 10 kontena barang dari china. dan arrangement dalam kontena, yaRabbi...dorang ni main susun jek...penat dowh nak keluarkan satu2...[gambar tidak boleh di sertakan atas polisi office..mintka maaf yer kengkawan]

aku, pulak, ape lagi, memanjat sane sini. dan berpanas terik di site...2 hari sudah cukup untuk meninggalkan bekas di muka...bekas2 hitam..yang aku pun tidak tahu bila mau hilang...burn gile babi wa cakap sama lu....sebagai solution, aku pakai tudung warna hitam sahaja sekarang..kalau pkai warna lain, lagi aku nampak hitma legam..hahahaha

itu sahaja...hari ini, hari terakhir proses mengeluarkan barang barang dari kontena..kontena last...memang cam haram jadah la dorang susun barang...forklift pun takle masuk wa ckp sama lu. kene tarik ngan backhore...barang sume berat cam jahanam...aku sampai sakit sakit pinggang walaupun tak byk mana pun aku angkat..hehehee

hari ini, aku mengular dengan menyaipkan kerja kerja ofis...aku sudah penat berpeluh di site...off from site for today..hehehehe

2 comments:

ScarLet Jiem on November 26, 2008 at 1:19 PM said...

sian ko ekey..
Sabo la ye..camtula bile dah kije kan..

Anonymous said...

tu la..kesian kat kite yang keje ni..huk huk huk

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez