Sunday, May 15

Minggu 10++

...narrator...:: ekey'z
Sekarang ni memang lagi selese tulis blog thru my iphone. Sebab nye, klo ngadap pc or lappy rase cam bahang. Korang pernah rase tak? So, mengelakkan kepala aku sakit sebab panas, aku blog je gune phone lam bilik. Bilik ni cam santuari aku la. Tempat paling sejuk lam rumah aku ni.

Sebab nye, hall tu panas gile kalau petang sebab nye rumah kitorang end lot. Tepi tu jalan, takde pokok, pastu matahari ngadap time petang. Bole imagine tak betapa sauna nye hall rumah kami? Then, mulai pukul 3 biasenye aku akan memeram di dalam bilik. Tak buat pape pun. Lepas solat, lepak lepak bace buku kalau rajin.

Sejak bergelar fulltime housewife ni, aku memang malas. Mungkin jiwa tak kena kot. Huhuhu. Kene carik kerje la. Erm. Alhamdulillah, last week ive got an exciting phone call. Phone call dari agensi amik amik kerje. Then aku baru tau yang the company yang aku selama ni mintak, kene go thru dedicated agency. Alhamdulillah, kalau ade rezeki aku, next week akan di tetapkam tarikh interview. Dan kalau ade rezeki aku, boleh bekerje semula.

InsyaAllah.

Bercakap pasal cuaca panas sekarang ni bercampur ngan jerebu. Alhamdulillah, kat terengganu tak terjejas langsung dengan jerebu. Tapi kat sini memang panas yang amat. Dan perempuan mengandung memang tak tahan panas.

So, we decided gi jalan jalan kat genting highlands. Since kalo nak gi cameron jauh sangat nak travel. Then kitorang pun pergi last week. Best gile!
Aku la yang best nye.
Memang tak panas kot...
Best nye kalau duduk situ hari hari. Mmg heaven.

Tapi itu la, dua hari jek. Tapi takpe. Berbaloi. Hehehe.

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez