Monday, December 20

hari natal kali ini

...narrator...:: ekey'z
kerana saya berkelakuan baik, saya dapat almost all of my wishes last year!
tq my papa santa!

hehehe...
sebab semua dah ade,
tahun ni tak nak wish pape dah!

sebab dah dapat camera baru. D90 u olll!!
best tak hubby i? beli kan shayer camera walaupun, tak bape nak pandai amik gamba.
i leb yu lah!

saya akan belajar untuk mahir mensnap. supaya nanti ade org bayar sayer snap gamba...boleh?

sebab saya dah dapat iPhone sebagai hadiah perkahwinan hari tu, saya berjanji takkan tinggal tinggal lagik handfon kat Englai atau di mana mana sahaja.
i learnt my lesson :(

saya dah dapat kasut baru...
tapi saya nak lagi, sebab space lam tempat kasut kite tu cam banyak lagi la bang..
aci?

sebab dah ade rumah!
ill stay home more often!
dan work on our lil garden!
perkembangan terbaru, rumput carpet dah mula melebarkan rangkaian akar nyer!
yea!
tumbuh cepat2 yer...

ape lagi ek?

tahun ni nak ape jek?
erm...

nanti la update balik.
sekarang macam takde nak pape lagi..
jap jap lagi tak tau la plak :P

2 comments:

~YUN~ on December 21, 2010 at 2:12 PM said...

wishlist baru,jgn lupe tambah orng baru,hehe~

ekey'z on December 22, 2010 at 9:30 AM said...

owh...itu ade! wishlist tak kuar lagi..esok malam la kuar. nanti santa bisisng banyak sangat..hheehe

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez