Tuesday, December 28

gaduh laki bini

...narrator...:: ekey'z

hari di mula kan seperti biasa..dengan perasaan malas mahu ke pejabat seperti biasa.
sebab lagi beberapa hari aku akan bagi notis berhenti.
sebab

aku bukan bola.
senang senang jek ko nak lempar sane sini.
pastu, kene plak jaga dua department..
owh..
memang tak mau aku wat!

okies...back to the story

tengah syok syok makan nasi lemak, khairul belanja,
tetibe ade perempuan masuk opis
kebetulan Big bOSS ade..

aku ok jek..
kuar kuar pantri..
amik kau..bergaduh ex laki bini

cam drama u oll!!

' pu***** ko! ko kawin ngan GRO. dalam ramai ramai perempuan, ko kawin ngn GRO'
'aku jaga makan pakai kau. 24 tahun. 24 tahun. tempat tidur kau tka pernah terabai.
' ape lagi yang ko tak puas ati ni?'
'aku nak ko mati..aku nak ko mati'

si ex laki cume mampu berkata
'dah la..dah la'

bukak platform tinggi 4 inci,
hamik ko..platform kayu kene atas kepala si lelaki..
bincut ko!siap luka lagi,,

gedegung gedegang [sound effect bila si ex wife ketuk ex laki dengan kasut 4 inci tapi kene cermin tingkap ofis]

adegan pukul memukul dan maki memaki di akhiri dengan aksi lari melarikan diri..
kesian aku tengok...
abih di tinggal segala kerja di pejabat. demi menyelamat kan diri dan maruah dari terus di canang di hadapan orang ramai.

sudah tiada ikatan ape ape hubungan..
tapi yang datang serang opis, aku pun tak tau nape...
biar lah..masalh keluarga mereka.
tapi, akibat cerita ini
maruah sudah di jalan...

aku bercerita bukan mahu malu kan sesiapa
untuk peringatan diri sendiri jugak

maruah suami, isteri kene jaga.
maruah isteri, suami kene jaga.
maruah diri sendiri...jagalah kawan kawan..

malu sangat bila perbualan yang sepatutnya super sensitip menjadi habuan telinga semua orang yang ada.
opis ni betul betul depan main road..
gile kau!
tengah jem plak tu. sebab hujan, memang selalu jem.
tka yah kate la, makcik jual beras sebelah ni...habis semua ke depan.
customer, ngn pakcik bawak lori, sume jadik penonton..

Ya Allah, lindungi lah diri aku dan keluarga ku dari segala aib dunia dan akhirat...amin...

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez