Friday, November 5

pembaca senyap a.k.a silent reader

...narrator...:: ekey'z
yes, i am a silent readers to many blogs that i bookmark.

sebab tu tiada list yang aku follow di page aku ni..

sebab...

aku memang silent reader dari dulu...

baca blog sarah dari mula mula die menulis sampai sekarang...

baca blog fynn dari dulu sampai sekarang...

baca blog sue anna joe dari dulu...

dan seterus nya...

just list 3 kegemaran aku..

yang pasti aku bukak hari hari tengok update.

sarah, my dear best fren..

fynn, aku suke puisi tepi jalan...dari dulu...aku rasa die bijak dan aku sangat suka penulisan dia..i wish i have that talent...a talent to write

su anna joe, aku rasa best jek hidup cam die...cam everything just perfect...and her talent in photography...

i wish i wish

aku memang pemalu dengan orang..dats why aku lagi selesa menjadi pembaca senyap...

itu sahaja....

di hari deepavali ini..

selamat diwali semua :)

4 comments:

Anonymous said...

if akak ni slent reader...sy pn nk jd silent reader blog akak jgk ah...bleh?? heheheh... can i call u k.epa? or jst sis is bttr?

Sumpah Aku Bukan Raksasa on November 9, 2010 at 1:36 PM said...

fun fact 1
+ all 3 blogs u listed, are uia student. :D

ekey'z on November 10, 2010 at 9:20 AM said...

dik anon : wah..malu la shayer...

sarah : then, i think i have crush on uia sistas..soo gaayy..hahaha

Sumpah Aku Bukan Raksasa on November 11, 2010 at 4:30 PM said...

crush?. didnt know ko 2 hala. haha

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez