Tuesday, November 9

input positif

...narrator...:: ekey'z
aku rasa, as a person....
kalau mahu energy positif di dalam kamuniti, mesti masukkan data data positif di dalam minda.
begitula sebaliknyer



ini bila aku terlihat posting di fb pasal pergaduhan budak budak sekolah wanita berpakaian lengkap uniform sekolah...
sebab nyer, seorang lelaki...

come on....

are we that desperate???

aku amat hargai nasihat abang aku dulu dulu...

' biar kita nampak sombong di mata lelaki, jangan kita di lihat murah'


aku sangat jealous tengok tengok iklan negara arab..

berkisarkan solat.

berkisar kan aurat...

pasal sunnah nabi...

pasal godaan syaitan...


so, kalau mahu positif, masukkan input input positif yer..

bukan tak mahu ambil tahu pasal negatif..

tp, wat pe la nak tengok yang tak berfaedah...

tgk ceramah ustaz kazzim lagi bagus..

takpun ustaz azhar :)

2 comments:

Anonymous said...

ustz azhar best kn sis? rlx2 gtuh..lwak pn ade~~ ahahhaha

ekey'z on November 10, 2010 at 9:19 AM said...

yes dik anon...memang bez pun.

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez