Monday, May 3

gas beracun di khalayak ramai

...narrator...:: ekey'z
hari minggu yang lepas...
selepas pergi ke majlis perkahwinan rosmaliza dan pasangan, kami ke kuantan..
cari barang barang untuk perkahwinan kami...

tetibe, ramai plak manusia di kuantan ni..haih..
terus mood hilang nak shopping. dha la manusia cam ulat...

pastu, jalan jalan tanpa arah tuju bersama tunang tersayang.
tetiba, kami terpaksa melalui 1 crowd yang ramai sebab ade orang wat pertandingan karaoke...
ketika kami cuba meloloskan diri...tetibe terbau gas beracun...
muke dan masam..nafas takle di tarik lagi...
terus hati aku menyumpah seranah...
manusia mane plak dah kentut time ramai ramai ni...
kalau gas itu ada warna kan senang..aku pelangkung jek kepala...
busuk gile ok!!!
dan aku paling tak suke bila di dalam crowd, tetibe ade orang melepaskan gas beracun...
hampeh tul
nak habis oksigen lam paru paru aku..
nak hirup oksigen lain, sudah tercemar....

adeh..takde manner langsung...
klo nak kentut, gi toilet la wei...
takpun, ko gi jek kat tempat yang takde org....

sakit ati peparu dan limpa aku...

misi mencari hand bag baru gagal..
tunggu je la bulan 6 ni..
dah sah sah dapat handbag..hahaha

malas nak bersesak dan memilih
kerana aku sebenarnya amatlah cerewet..

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez