Wednesday, February 3

di saat bulan mengambang

...narrator...:: ekey'z
sometimes, we always hurt the one that we love the most.and sadly, we only realize it when its too late....
terlalu lambat sampaikan perkataan maaf itu dah tak ade makna....
sampai kan, kita rasa tak mampu lagi untuk terus memberi...
sampaikan kita rasa, letting go is the best way....

dan, bila ade yang dengar luahan...walaupun tidak bertemu muka, sekadar menaip di alam siber..
rasa terbuang segala beban di hati...yang selama ini seperti mahu pecah...

dan, bila ada yang paham...itu lagi bermakna...

okeh cerita lain...

sudah baca readers digest bulan ini???
pasal cinta tiada sempadan...cammana 2 orang yang berlainan negara, kulit dan budaya melawan segala obstacle untuk hidup bersama...switt kan???

nak tahu lebih lengkap, sila baca sendiri...hehehe

dan semalam, aku gi beli buku mewarna..sebab aku rasa sangat bosan kat umah sebenarnyer....
malas mahu ngadap lappy hari hari...
so, aku decided untuk mewarna..nnti aku snap gamba dan post yer...walaupun tak cun pun...tapi aku bangga sebab aku ade aktiviti yang aku suke wat...

excited mahu habis kerja...mahu warne lagi 1 gmba lain....

yeay!!!

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez