Wednesday, February 3

redhakan saja

...narrator...:: ekey'z
hari ini....
aku tetap bersuara di sini....

walau tiada siapa faham apa aku perkata kan...
walau tiada siapa mahu faham...

sebab...
ini tempat aku

wajar untuk aku saja yang paham..
segala tutur halus..segala kasar jadah...

aku dan aku...
hanya kami yang paham...

hati.....tak tenang.
akal dah kurang mampu berfungsi..

kalau dua dua gagal, mana perlu aku ikut??
kata orang lain??
tak mungkin...
atau, ikut saja apa saja yang ada??

kusut sebenarnya...
atau sudah simpul mati..
aku kurang pasti....

kamu tak mungkin faham...
sebab untuk ini, aku tak perlu orang faham..
aku hanya perlu satu wadah untuk melepaskan apa di dalam kepala otak aku ini..
ringan kan bebanan kepala....

redhakan saja...itu mampu aku buat sekarang..

Tuhan..tolong aku untuk kuat...
aku mahu kuat.perlu kuat sekarang..
hulur aku ubat gagah....agar tidak selayu ini...

2 comments:

Sumpah Aku Bukan Raksasa on February 4, 2010 at 3:04 AM said...

be strong yar coz i know u r one strong individual. apa2 pun. ayuh pi hatyai. lupa smua masalah buat 3 hr 2 mlm. ok?. :)

ekey'z on February 4, 2010 at 11:23 PM said...

tq babe...we will...aku takut aku gila sebelum sempat gi hatyai...camne??hahaha

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez