Tuesday, December 1

tak tahu, tanye

...narrator...:: ekey'z
situasi : mahu carik jalan ke lokasi pertemuan untuk meeting

aku : hello, afternoon. i am fakira calling from ****. i have a meeting tomorrow and i just want to know how to get there.

Miss H : do you know **** hotel?

aku : sorry, i dont.

miss H : erm..camne ek.

aku : cik hani, ape land mark yang senang saya nak gi sana?

miss H : u dari mana?

aku : dari Terengganu

Miss H : u carik jek *** hotel

aku : (dalam hati sumpah seranah. aku dah tak kenal. camne nak gi sane...sengal. tapi masih sabar, dan cakap dengan baik ) tapi sy tak kenal camne nak gi sane. plus, appointment esok by lunch, i dont want to get late n trap in the traffic jam.

Miss H : u dari mana?

Aku : terengganu

Miss H : owh. care u cakap cam orang baru balik oversea (sarcastic)

aku : (wtf...i just ask for direction. ade ke dalam perbualan di atas??ke english aku tahap dewa?yang mana aku sangkal sebab aku cakap 2 patah jek english dgn die..sengal punye pempuan.) k la miss H, nanti saya carik sendiri. terima kasih la yer.


bengang tul aku..mintak direction pn tak leh ker?kau expect sume tau camne nak gi sane ker?cube kau datang terengganu. carik umah aku, kau jumpe ker??
sengal!

dan terima kasih kepada sarah n sheena keran menjawab soalan dgn lebih berinformasi.

dan terima kasih google maps...

miss H , kau Fu**.

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez