Sunday, November 15

memanjat...

...narrator...:: ekey'z
last weekend...
dapt jumpe my best buddy, sarah...ini best.yang tak bestnyer, plan utntuk overnithgt tak menjadi..
dan harapan aku untuk tidur di dalam bilik sarha, hancur...

aku dah la lame gile tak jumpe minah tu..tak sempat borak borak dengan yang lama...tak best gile!!!
sorry sarha kalau aku susahkan kau yerk...

then, meet up with hibri n mamat.,
dak dua orang ni ex skolmate kau dulu...dan kami tak pernah sembang...menggeletar gak kaki nk jumpe. kang sume terdiam, mati kutu tak tau cakap ape..
but, they are all nice....

mamat open up a restaurant, One Malaysia Cafe in Kota Damansara [sini la aku lepak malam tu]
mamat, aku promosi nih!!!hahahaha

walaupun sangat penat gile sebab bangun 4 pagi.
tapi its worth it...

tapi agak kesal la...
kejap sangat jmpe sarah....

then, ade training in TTDI...
go to wall climbing in Camp 5 OU...
exciting...

nak tengok gambar???
next time bila gambar itu sampai ke tangan aku k!

p/s : tq guys for the great hospitality!!!!

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez