Wednesday, June 3

bulan penuh kemalangan bagi aku..

...narrator...:: ekey'z
tajuk entri agak gempak..
selepas di hujani dengan hypotensi...hari ini mata aku pulak membengkak. kene gigit semut besar kata incik nock...
hua hua hua
logik ker??

tidak...langsung tidak logik di situ..
aku gelakkan jek..huhuhu

'macam macam jadi minggu ni..'
itu kate HR aku..okeyh..aku tak ambik mc ok...
aku kerja jugak..hua hua hua ...

by the way, darah aku dah kembali normal...yeay!
aku assume jek sebab aku dah tak rase dizzy dah..yeay!

erm..aku baru berpeluang berfacebook..
dan lihat kawan kawan...ahaks..thats what happen when uve done ur job well..yeay!

erm..
apa yang susha dalam relation ship???
untuk kelihatan dan berada dalam situasi 'i love him/her the most' pada awal percintaan tidak payah...
sebab masa itu, kau rasa kau yang bertuah..
tapi untuk kekal berperasaan seperti itu untuk bertahun lama..itu lah cabaran nya..
betul atau tidak??
becouse as time goes by, love become commitment...
yes, dalam cinta perlu ada komitment. tapi bila cinta berubah komitmen sepenuhnya..titik perbualan hanya mengenai komitmen, dan bukan cinta.....
mula berperasaan tidak serasi...
masalah sebesar kuman bertukar sebesar bapak kepada segala bapak dinasor..
atau apa jadah sekali pun...
hanya satu batasan halus antara komitmen dan cinta..
so, tepuk dada tanya selara...
asalkan kamu dan pasangan bahagia hingga akhir nya...
kerana mungkin kamu perlukan komitmen dan dia perlukan cinta..
everything is about balance...
mesti ada ying dan yang..

aku cakap secara umum..bukan untuk menghentam..hanya untuk bertukar pendapat...

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez