Wednesday, June 10

bila tekanan dengan diri sendiri

...narrator...:: ekey'z
musim orang kawin...kalau dulu, pergi kenduri kawin rakan rakan kepada mak aku, sekarang, menjelajah kenduri kawan kawan aku sendiri...

jealous??
of course la...sape yang tak mahu kawin kan?

petang semalam, agak bosan, buat satu rondaan sambil mengecall semua kawan kawan..bukan semua, tapi ramai gak la aku call kan...
semua cam one step ahead of me...
nape ntah...
kurang bersyukur agaknye aku nih...

sekurang kurang nya aku ada ape yang aku ada sekarang...
aku patut lebih bersyukur...
[cepat cepat muhasabah diri...jangan terlalu agung kan orang lain...sebab kadang kadang kita lupa apa yang kita ada..]

cepat sedar fakira...

hua hua hua...
self esteem aku sekarang sangat rendah....sangat sangat...
nape ntah...

mungkin aku memang ada konflik dalaman...
rasa mahu kembali ke zaman dolu dolu di mana tidak begitu banyak konflik seperti sekarang...
when things doesnt matter...when i just can accept anything that happen..
when things around me doesnt bother me at all...

i wish.....

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez