Thursday, April 2

kontradiksi

...narrator...:: ekey'z
bila orang koma sebab kejar peragut, pihak berwajib cakap, kita tidak boleh bertindak sendiri.
tapi bila kita tidak bertindak, di kata kan kurang peka terhadap persekitaran...

pelik bukan??

tapi itu lah manusia....menunding jari mencari apa sahaja yang boleh di lakukan untuk menutup cela.

aku pun sama..
yes... aku sekarang dah overweight!BMI 22...
the highest ever...
selama ini bertahun kekal dengan BMI 20...
depresss..sampai sanggup meminta perskipsi daripada doktor...
tapi seperti doktor doktor berhemah yang aku jumpa, mana mungkin memberi dorongan dadah untuk tujuan penururnan berat badan.

tertekan lagi sekali...

bertambah tekanan

bila aku rasa 'i am not belong here'
bila aku rasa aku bukan di tempat yang betul...
mencari jalan agar aku lari dari sini...tapi sampai sekarang, seperti jalan ku di tutup di tempat lain dan aku terpaksa gagah jugak untuk bermukim di sini...
sayang....sayang untuk lepas kan apa yang ada dan berhijrah kepada sesuatu yang agak sederhana. 'u have to sacrifice something to own something'
tapi aku terlalu takut untuk sacrifice....
tak mungkin kamu semua tahu ape yang aku perkatakan...

kawan...
doa kan aku agar aku terus kuat....

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez