Thursday, April 2

another habit

...narrator...:: ekey'z
aku mula berangan bila melayan movie or pape lah yang yang berbentuk tayangan..even videoclip...hik hik hik

pathetic??

i guess i am that type that who able and will able to link all the things in this world with me...

berangan dan compare dengan life sendiri...itu lah yang selalu aku buat...sehingga kan incik S cakap aku kuat merapu...

ok...

kembali ke pada apa yang aku cakap cam bez..
it came from gossip girl...

episod 19 hingga 20 season 2
kisah blair and nathanieal dalam gossip girl amat menarik...

sinopsis cerita mereka...

bercinta dari kecil, dan berpisah kerana kecurangan nate dengan kawan karib sendiri (serena)...
sejak itu, masing masing mencari cinta...
cuba bercinta dengan yang lain...
bercinta dengan orang lain...
cuba mengejar cinta yang disangka itu cinta selama ini....
tetapi, by the end of the day...

[selepas season 1 dan di bahagian hampir akhir season 2]
'i just want to tell u that i want to be with u'
nate cakap kat blair...tepi tasik yang mereka selalu pergi...


konklusi yang boleh aku buat di sini,
if we r meant to be together, we will....

p/s : aku memang suke tengok cite bimbo...sebab aku suke bimbo..wah. berbaur les di sini..tp mesti aku cakap kan, aku tetap dan masih dan terus straight. cuma adore manusia manusia cantik dan berbau wangi...

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez