Monday, March 30

hujung minggu

...narrator...:: ekey'z


aku suke sangat gambar ini...
cam gambar cantum cantum pun ade...hahaha

missing u!
so much!


ok....hujung minggu...
selepas 2 hari training di bukit tinggi selesa hillhomes resort..dan tak sempat bergambar...jadual sangat pack. so, boleh bayangkan betapa pack nye jadual sehingga kan cam-gedikz seperti aku terlupa tentang perkara bergambar....owh...sadis yang amat..

dan bila tiba hujung minggu....
pulang ke kemaman..yeay!
pastu seperti biasa, mesti lah ade dating dating..
dan aku paling suka bila bermalasan di pantai menghararapkan sunset akan muncul...tapi kau bengang sebab mane boleh nampak sunset...ini pantai timur. sure la sun rise...sengal sengal sengal...tak pasal pasal tensen dengan kebodohan diri sendiri...
owh ok...baju kerja di situ...menunjukkan aku balik keje gi dating dulu...isk isk isk...

keesokan harinya....dating lagi...


self capture lagi skali...
owh..aku memang suke amik gamba sendirik..so, sembunyi kan kamera kamera anda bila kamu nampak muka ini...sebab nya kamera kamu akan di penuhi dengan gambar aku..
owh...kesian kamera incik S. penuh dengan figura ini..hehehehe

kejadian hari ahad...
aku dapat 1 hadiah yang amat 'tak tahu aku nak express'
1 kotak air minuman...
sebab nya, aku amat malas minum air...cess....sungguh sengal incik S ini...
tapi takpe...sekuntum rose amat menyegarkan keadaan tika penat bila fikir perjalanan yang panjang...
aku suka mawar itu...walaupun patah...hahaha

okeyh....aku balik dan dapat balik bilik aku selepas lame gila di hijack oleh adik lelaki aku..yeay!!!
ive got my room back!
lalalala~

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez