Tuesday, March 31

comel

...narrator...:: ekey'z

gambar tiada kene mengena dengan entry....
ini adalah hafiz dan si kakak, dina...



ayat tak leh blah...

aku : aku rasa aku comel la...
azrul ayam : ko gila ka kawan??

hahaha...
ntah...aku rasa aku comel la...nape ntah...sengal jek.

aku tulis kemungkinan kemungkinan yang menyebabkan aku berperasaan sengal seperti ini
1. tak pernah ade orang cakap aku comel...biase orang cakap aku comot
2. aku lebih kecik dari incik S. rasa diri comel bila dengan dia walaupun aku berfigura besar dan boleh mengamal kan LAX7. .[sila tonton iklan...kalau tak paham, dalam iklan tu cakap, produk ini adalha untuk 60 kg kea atas... so, faham faham je la bagaiman bentuk figura aku..owh..tetiba rasa kurang comel bila pikir tentang itu...tapi nak gak pikir comel comel]
3. dah aku tetibe nak rasa camtu...lantak la...

cukup la...
aku rasa, kadang kadang kita sendiri kene build rasa keyakinan diri...bukan aku tak yakin..
tapi biasa lah, kau kan ngengade...bak kata diri sendiri, persetankan orang len!
hua hua hua


p/s : aku sebenarnya sedang sedih sebab incik S kembali ke laut...sedih yang sedih...

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez