Wednesday, March 25

emoness

...narrator...:: ekey'z

tetibe nak emo...
skati la...

lalalala~

6 comments:

Sumpah Aku Bukan Raksasa on March 27, 2009 at 9:59 PM said...

emoness?. penyalahgunaan bahasa tol la. hehe. aku dah terbawak2 dgn language studies. oh tidak~ apakah aku smkin skema & cemerlang?.

ekey'z on March 30, 2009 at 2:32 PM said...

owh...aku nampak ciri2 itu di sini..huhuhu

Sumpah Aku Bukan Raksasa on March 31, 2009 at 4:30 PM said...

hehe. jelita, sehat?. apakah dikau tau kawan kita smkn rmi yg dh kawen & tunang?. dikau bila lg?

ekeyz on March 31, 2009 at 5:49 PM said...

aku serahkan pada jodoh..hahaha...
aku tunggu ko la kawan...

Sumpah Aku Bukan Raksasa on March 31, 2009 at 9:16 PM said...

apsal aku plak neh?. why?. whyy?.
aku tanya dia, dia ckp aku blk.
xle trime tol. haha. asal aku emo?.
apakah kerna entri ini bertajuk
emoness?. apa neh?. gile.

ekey'z on April 3, 2009 at 4:32 PM said...

mungkin jugak...
owh..kau amat mudah terpengaruh..hahaha...

camni sarah,sebagai seorang yang macho seperti kita, kita selalu nye tenang...
kite kawin jek terus...rite??

amende aku cakap ni..tapi yang penting...

aku tunggu kau dulu...

ok darling??hahahhah

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez