Monday, February 16

love story

...narrator...:: ekey'z
boy i m hear u in my dream,
keep u with me in my heart,
u make it easier when life get s hard....
---------------
life is bout how people look at u n how u look at people...
how people treat u is how u treat people...
---------------
aku tiada idea tapi aku ingin update gak
---------------------
sarah mengembalikan kerinduan aku kat hai peng...
padahal baru ujung minggu lepas aku ke sana...
menikmati roti bakar dan kopi peng...
nikmat...
mahu jumpa kau di kemaman?
singgah saja di rumah..kalau aku tiada, mungkin aku dating dengan nock...
kalau nock di lautan, cari saja aku di rumah atuk...
jika kau nampak aku sorang sorang melayan blues di tepi pantai, jangan kacau..
aku perlu masa aku...
masa untuk menikmati keindahan bau masin itu...
masa untuk kembali menenangkan fikiran agar tidak bercelaru....
aku rindu di rumah...
jika hanya berseluar pendek dan berbaju lusuh, aku dah rasa cukup cantik di rumah..kenapa ya??aku pun tidak tahu kenapa...
owh...
-------------------------

aku baru melayan lagu rain, love story...
adakah lelaki seperti itu???
i will alwiz love u walaupun hubungan itu dah berakhir dan claim takkan ada orang lain akan syg perempuan itu lebih dari die sayang...
if u really love her, y act jerk???
answer urself...i reserved my comment!!!

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez