Tuesday, February 17

lagi beberapa minggu

...narrator...:: ekey'z

i miss him!!!
----------------------
ok..cut the geli geleman scene.

selepas 3 hari berturut turut aku balik dan tidur lambat sebab teman azrul dan ama buat kerja lab...di high light kan di sini..teman yer...
aku akan gi lab dan seperti biasa, duduk dan tengok you tube and kerja kerja langsung aku tak sentuh...walaupun aku balik pada 2 pagi..hahaha

so sekarang, aku rasa aku bukanlah seorang pekerja yang baik..
itu sahaja...
aku bosan sebab banyak kerja yang sangat banyak...
sekian...
sila bawa aku ke mana sahaja agar aku tenang....
cepat pulang!!!
--------------------
sometimes life can be soooo upside down....
dan pandangan aku pun begitu jugak!
aku baru tengok dan melayan lagu rain, love story [ok..sooo out of date, aku tahu itu]
dan lagu itu macam pelik jek...ok, itu cerita rain. ade sesiapa di sini seperti dia?? masih rindu bekas kekasih tapi tidak mahu change the way they are...
yes, i do agree dat hv to accept someone the way they are. tapi, in life, even love, u need to improve. improve ur life...
even agama Islam sendiri suruh kita berusaha sendiri untuk berjaya...
ok, find...jauh melalut.
jika kau masih sayang, kenapa tidak kau berubah? at least, for your own self..jika cinta itu hilang sekalipun, kamu masih ada diri kamu. aku sedikit idealist sendikit di sini walhal aku sendiri pun pernah sakit hati, patah semangat putus cinta.
cinta hilang? tidak, cuma lupus...cuma tinggal kenangan. kadang kadang kenangan itu hadir..
terpulang pada kamu untuk terus berada di dalam kenangan atau mencipta kenangan baru...
--------------------------
aku sebenarnya tidak ada idea tapi gatal mahu tetap menaip...

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez