Thursday, February 19

ama, partner in crime

...narrator...:: ekey'z

aku lupe name die!!!terima kasih

[sekarang gigi ama dah lawa!!!!pheewiitt...]


owh..kami memang suke die!!!

i miss this time!!!!
okeyh...aku gemuk!!!pertikaikan itu
aku rindu mau jalan jalan dan habiskan masa di tempat yang tak sepatutnya di kala kami patut study sebab exam dah dekat..
seperti, pergi gig..hahahah
aku rindu mau lepak di actors studio...
tengok live performance...
photo shot..
keluar lepak mcd di tengah tengah malam sebab tak tahu nak buat ape [ okeyh..sepatutnya menghadap buku dan helaian nota nota penuh ilmiah]
keluar ujung minggu dengan gf2..dan pulang lewat malam
sengaja pergi ke sea gate pada malam hari ujung minggu hanya untuk mengutuk orang orang yang karaoke di situ..hahahaha
sengaja pergi ke jeti penang untuk naik feri..[kerja ini selalu di lakukan bersama amalina]
picnic bersama kawan kawan...
vacation untuk 1 kelas...
owh..aku rindu masa terluang...
kasi aku masa lebih....boleh??

p/s : hanya gmaba ini ada kerana hanya gambar ini sempat di cilok dari ama...kerana gambar lain tidak kesampaian untuk di cilok lagi..sekian...

ama is my partner in crime!!!
right ama???

2 comments:

EgLaNtiNe on February 24, 2009 at 8:31 PM said...

~ish,,ade lak,,aku sikitnye bek,,aku siap ajak ko g smyg lg,,aku ni partner in dakwah ko tau x,,huehuehue,,

Anonymous said...

erk..btul2...owh. tp ko sntiasa ada..so, u r my partner in crime oso!!hahaha

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez