Friday, February 20

sayonara...

...narrator...:: ekey'z
hari ini, seorang kawan @ staff di berhentikan kerja atas sebab aku pun tidak tahu..
yang penting aku pun turut bersedih..
sebab, kami di sini hanya beberapa kerat je orang perempuan.
dan, bila seorang kene di berhentikan, amat sedih...

well, dunia ini bukan sentiasa indah kan??

aku akan rindu kamu mas...

aku ade second thought now...
tetiba sayang untuk tinggal kan ini semua..
segala kesibukan di sini..
kemeriahan di sini...
kekosongan di sini...
pahit jerih selama ini...
aku sayang......

argh..aku memang selalu tidak teguh hati...
bila keputusan itu melibatkan bukan hanya diri aku...
banyak sangat tempat ini mengajar aku.
banyak sangat.....

sanggup kah aku??
aku pun tak tahu..
aku serah padaMu...
agar kau tunjukkan mana yang terbaik bagi aku...

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez