Wednesday, December 24

happy holiday

...narrator...:: ekey'z
merry Christmas everyone!!!!
especially to David, Peter, Julien, wei yee, siglinde, patricia, Aqua Tech staffs, [aku lupe dah name diorang...isk..]

dan bagi kami yang tak menyambut Christmas, happy holiday!!!
bagi rakyat rakyat negeri terengganu dan kelantan dan kedah, 3 hari cuti direct...best gile...
bagi negeri negeri lain, cuti direct gak....cuti maal hijrah...
aku nye plan cuti ini???tido!!!well, dah lama aku tak menikmati tido dan bangun di tengah hari!!!aku tak sabar tunggu esok!!untuk bangun tengah hari!!!yeay!!!

p/s : bagi abang aku yang akan berangkat ke Iran walaupun tengah sibuk dengan persiapan kawin, semoga berjalan dengan sempurna semuanya....

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez