Thursday, December 11

jangan baca kerana unsur2 geli geleman ade...

...narrator...:: ekey'z
tajuk real die sebenarnye adalah....
my BF was cool...ditekankan 'was'
he is no longer cool with me..instead of cool...he become cooler.ahaks...

he was a skater....cam lagi avril lavigne plak kan...sk8r boy!!!sebab dulu aku adalah seorang yang membosankan.memang kene la lagu sk8r boy tu..cuma pada ketika itu, aku tidak tahu langsung hal die dan die pun same..kami memang hanya teman sepersekolahan tetapi bukan rakan. paham maksud aku???sebab kami langsung tidak amik pot antara satu sama lain....
well, aku dulu minat gile ngn dak2 skate ni walaupun aku lagi suke blade...dak2 yg main roller blade instead of in line skate...tapi kirenye aku suke la orang2 yang main2 bmx ke ape2 ker...sbb aku rase dorg cool dan agak poyo...tp dorg cool...persetankan ape yang kau rasa sebab tak mungkin ape yang ku rasa sama seperti yang kau rasa....tapi mengikut kata2 nye, die give up skate oleh sebab persekitaran yang malas aku huraikan di sini..biar aku dan dia sahaja tau...tapi sekarang die dah x skate..aku nk sangat tgk die skate..b, i have a suggestion..kalo xmo skate dah pun...jom ice skating!!!hahahaha

pastu plak, die dulu tak smoking...cool huh...
tapi sekarang die perokok tegar!!haish...aiseyman..aku tak kisah pun die smoking walaupun aku dulu amat particular tentang ini sebab aku tak mau mati cepat kerana berkepit dengan perokok...tapi, sekarang i am longin' his smokes smells...hua hua hua...aku suke bau die lepas isap rokok...cam bez jek...bukan semasa, ttp selepas..

dulu die kurus dan ramai peminat kerana die cool...sekarang die chubby dan aku tak tau la ade peminat ke tidak...tapi die tetap cute!!!aku suke main perut nye yang maju ke depan itu...hahaha..tapi sekarang die mau diet...haish..i m gonna miss u mr belly...
semasa die kurus, aku tau dan aku pasti ramai yang meminatinya sebab one of my fren pun cakap camtu...even membe aku ini pernah ade crush dengan die...hua hua hua..tapi aku tidak pernah berjumpa dengan die pada ketika itu...well, god have his own agenda. maybe he got his reason why i meet n b his GF when he is no longer cool... (^_~)

biarkan dia dahulu..yang penting, ape yang akan terjadi sekarang dan masa hadapan...
aku memang di lahirkan membosankan...aku lebih gemar membaca dari berpeleseran ntah ke mana hala..even dulu, aku tidak langsung gemar beronline..aku hanya ada email dan segala mende alah ni masa aku melanjutkan pelajaran di universiti...sebab aku tidak gemar menghadap kotak empat segi itu...memang kau conservatif..aku lebih gemar buku berbanding online reading. aku lebih gemar melompat ke sana ke mari berbanding permainan video. aku lebih gemar tido daripada aku menunggu rancangan lewat malam..bosan bukan???dan smapai sekarang aku tidak pernah suka permainan video walaupun aku dengan sengaja mau mintka PSP dengan abang aku...saje jek aku mintak..aku tak pernah ingin pun nak main dan aku tak rasa cool pun kalau main walau harganya beribu (^_~) bosan bukan???

aku memang membosankan...aku hanya tau apa itu ponteng semasa aku di SESTER..sebab aku tak pernah suka berada di situ...aku rasa di SESTER la tempat titik permulaan di mana kau pandai melanggar peraturan..di sini aku tau makna 'rules are made to be broken'...di mana sebelum ini, aku amat tidak suka melanggar peraturan...walaupun aku agak lasak semasa kecil, aku akan tido bila tepat jam 9 mlm...(^_~)...dari situ, aku berubah jadi kepada seorang yang 'ade-aku-kisah?' type of girl...sebab aku benci SESTER samapi sekarang..sumpah aku benci!!!jangan jemput ku ke reunion sebab aku tak hingin mau pergi!!!end of story bout this things...

erm...berkisah kembali tentang kau dan si BF...
well b, ive told u i am going to post bout this kan???but no matter wut, u know that if ur cool or not, i m urs!!!!tetibe aku terasa aku sweet plak..hahahahah

mau chow !!!!adios

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez