Thursday, December 11

virus dan aku

...narrator...:: ekey'z
tahap imunisasi aku menurun sejak aku bertapak dan menjalani hidup di sini...ingin aku pergi jauh...meneroka alam ini yang penuh dengan pengajaran yang tidak pernah putus..ingin kau pergi tapi tanggungjawab ku tak mungkin aku tolak ke tepi...mungkin selepas ini, aku bebas dari virus2 tempat ini...
cepat benar aku jatuh sakit semenjak aku menetap di sini....pantang berhujan sedikit pasti selseme hinggap di badan ku...virus yang membuatkan tido malam aku jadi tidak menentu...virus yang menyebabkan aku sesak hendak bernafas....virus yang paling jarang hinggapi aku suatu masa dahulu...7 bulan aku di sini.boleh dikatakan dalma sebulan, pasti ade suatu masa aku jatuh sakit...dan, MC aku adalah paling banyak jika dibandingkan dengan orang lain...*sigh*

mungkinkah aku tidak serasi di sini atau aku kurang gembira di sini??
mungkin...mungkin itu hanya alasan untuk pergi jauh dari sini....
ntah...aku serah semuanya pada Tuhan..Dia Maha Mengetahui....
yang baik semua dari Dia, yang buruk, sudah pasti dari aku.....

berlabuh di sini meneruskan sisa2 pekerjaan yang di tinggalkan semalam....
*end*

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez