Friday, October 31

kekasih vs bekas kekasih

...narrator...:: ekey'z
apa perasaan anda bile tengok bekas kekasih anda melayan kekasih nye sekarang jauh lebih baik dari die layan anda dulu??
rase cam nak hempuk je kan??itu lah yang aku rase sekarang...ini tidak bermakna aku rase menyesal break up dengan die..tetapi aku just nak sangat questioning die....y???

mungkin die dahulu sangat busy dengan pempuan2 yang keliling pinggan...sampai aku terabai..go to hell.nasib baik la aku pun tidak begitu setia sebenarnyer...well, aku sebenarnye agak lame gak la tau pasal skandal skandal nye, tapi aku just keep on giving chance...in the same time, aku pun buat la perangai, klau di kira, aku lagi bijak sebab sampai sekarang die tidak tau..hehehe...sorry babe..i am much much more brilliant than u...


so, aku tak kisah la sangat ape die wat dengan kekasih nye sekarang..walaupun aku kisah gak la sedikit...kisah sebab bodoh tul aku tunggu sampai 3 tahun tanpa dihargai...well, nampak kebodohan aku di situ....
end of story
--------------------------


kenapa aku emo semacam je??ntah la...arini wake up on the wrong side of bed...[cam salah jek..malas la nak pk..skati kau la nak tulis ape..dah blog aku..hahahah]

this is not me...[of coz]

aku boleh dikatakan sangat suke bile left alone...but not all the time la kan...
sebab aku sangat enjoy masa masa aku seorang diri..aku tak tau kenapa..tapi aku sangat suka...aku boleh pikir macam macam.aku boleh buat apa sahaja aku nak...tapi, aku bukan anti sosial...aku bersosial, just i love my time alone..bukan bermakna aku tak suke berteman, tapi i still need my time alone..dan, keadaan kerja kekasih ku amat menepati ape yang aku inginkan selama ini...memberi ruang kepada aku untuk bersendirian. i love ur company...seriously i appreciated ever momont..tapi bila sesekali berjauhan, terasa amat nikmat perasaan merindu sampai boleh menitiskan air mate...it is wonderful...seriously, it is beautiful feeling...feeling of missing someone and you know he feels the same...
dan perasaan sangat excited bila dah lame sangat sangat tak jumpa..
excited sangat2 yang tak tau la cam mana mau cakap kan..hanya kami je yang tau...


wah...sangat sangat rindu dia...
the art of love....

2 comments:

Anonymous said...

ekey..

aku
suke
entry
yang
ni...

hehe..

ekey'z on November 12, 2008 at 11:38 AM said...

macih sara!!!

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez