Friday, October 31

plan..

...narrator...:: ekey'z
aku kene plan sebaik mungkin agar hujung minggu aku terisi...
1. basuh kereta..
ingin benar aku basuh kereta dengan hanya memakai hot pants ala ala whore...well, kite semua ada bad side kan???tapi itu hanya lah minda minda jahaat yang akhir nya akan membuatkan aku susah...mungkin.mungkin aku akan laku kan jika tiada lagi mkhluk bernama lelaki di bumi..hehehe
agenda esok adalah basuh kete...

2. dinner
since aku dah janji ngn kekasihku untuk diet...since i gain weight past..sikalang macam gajah aku punye peha...so, untuk malam ini, mungkin salad dan oat akan jadi mknn aku...since semalam aku berjaya dinner dengan hanya makan oat...yeay...

3. movie
yes...tgk movie sampai lebam..sampai ko dah jemu pandang lappy ko tuh...

4. kemas umah
memandangkan keadaan perabot di rumah tidak bertukar2..ujung minggu ini, mari kita bekerja..

5. kuar jalan2
erm...ini memerlukan modal....antara sebab musabab utama tidak pulang ke kampung adlaah untuk menyimpan sedikit walaupun tak sebanyak mana pun...ok..dismiss ini. kuar jalan2 bila kekasih kati pulang...which is lagi satu bulan..heheheh

cukup la tu kot...
mase mase yang lain, aku mau tido..tido sampai lebam...
lame dah tak tido petang...nak sangat tido petang..huhuhuh

p/s : adakah ini berjaya??

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez