Tuesday, October 28

aftermath

...narrator...:: ekey'z
dah agak lame aku tak mengupdate blog ini...antara salah satu sebab nye adalah aku tgah gile membace blog2 orang lain...
yang aku kengkadang adore ape yang dorg tuliskan...well, aku takde la se daring itu walaupun aku suke letak gamba2 aku...
last 2 weeks aku rasa cam berada dalam tekanan skit...sebab malas nak mengupdate blog ni..
malas untuk mengemokan blog aku ini...
bile dah kamu terpakse balik lewat dari keje tiap2 tiap hari kerana menunggu house mate anda menyiapkan keje....sekali dua, aku tak kisah...tp bila dah 5 hari seminggu...naik jemu gak la menunggu....sampai macam macam idea merapu boleh datang dalam kepale hotak aku ini...

selepas 4 hari cuti....dari jumaat hingga isnin....
terasa amat malas bila memulakan keje pada hari selase nyer....sebab dah seronok sangat memalaskan diri selama 4 hari...

congrats to my friend, laili on her new born baby boy...3.2kilos...
sangat putih n sebab amende ntah, baby kene tahan....so, aku tak sempat nak menangkap gambo baby nyer...
advise dari laili, 'aku serik doh..'
huhuhu...it must b very painful kan...ahaks...laili telah berjaya menakut nakut kan kami..
dan terutama sekali aku....trus ilang semangat nak kawin..hahahaha...hampeh tul...

moment yang aku tak suke dan klo boleh nak avoid adlaah di saat bjumpe ex boy aku...bukan aku tak cool ngan die..aku penah kuar ngan die kat the curve sebelum ni...tapi nape ntah..aku rase sangat takle handle bile tengok die...seriously, i hate him so much til i cant even look at his face....teruk tul la.it is easy for me to pretend that he is not around coz i am really2 good at ignoring people dat i dont like...apetah lagi klo aku dah benci...sumpah aku tak mahu tengok die dah...nape aku benci sangat padahal bulan 6 kot klo tak salah, aku ade jumpe die dah aku bley cool jek...sebab nyer, ade something yang aku baru tau yang menyebabkan aku trus menyinga dan takle berfikiran rasional n of coz, i hate him...

jangan la aku terserempak ngan die lagi...seriously....i hate him...

well.....jgn sayang org lebih2 sbb nnt bile dah benci mmg takle handle...itu ape yg membe aku ckp la kan...
dulu aku tak caye gak...sikalang...aku amat percaye...hehehehe
pergi mampus dgn cite yang tak best....aku nk cite mende best plak...

ive got new tyres....
after stratches at rims sbb langgar beams last week...[1st time tuh aku melanggar objek2 pegun seperti itu..clumsy me.haih]perkara ini menjadi rahsia hingga ke hari ini..hehehe..hanye aku dah syahnur, sakis kejadian yang hampeh itu sahaja yang tau...
mama and abah decided t0 change my tyres and of course, brand new sporty rims....hehehehe
surprise yang tersangat sangat lah best nyer...suke2...suke sgt2...
well, i do love surprises....and my parents are really2 good at it...love u both so much...

sangat syok memandu dengan tayar baru...yeay!!!

ape lagi yang baru???kekasih baru???owh tidak...masih dengan my one n only bf...
haaa....de satu lagi....agenda wajib klo kekasihku di daratan dan aku pula ade chance pulangke kampung...dating...hehehehe
wah...dating je keje...tak bosan ker???
me : tak!!!
hahahaha....ingat senang ke nk jumpe hantu laut ni??klo dah gi laut bukan reti nak g kejap2...
i heart u love...

lagi...ape lagi yang best??perkara yang best adalah apabila bley bgn tgh hari di hari isnin..hahaha...
syok2...walaupun tak tengah hari sgt, tp ok la kan...sbb tak bgn tgh hari sgt adalah sbb de breakfast date dengan terchenta....
terchenta aku yang tak penah kisah klo kau tak pakai bedak or lipstick kuar dgn die...yang tak penah kisah walaupun aku hanya menyarungkan tshrt short sleeves yang lusuh..yang tak penah kisah walau aku makan byk..hehehe.kekasih ku yang tak penah kisah spend time wit me...
chentaku!!!

heheheheh....sempat lagi berjiwang....
k la..adios...
entry kali ke dua untuk hari ini....

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez