Saturday, June 14

entry 111

...narrator...:: ekey'z
aku x tau la pe jd arini...seluar aku koyak time aku nk duduk n nsb bek ms tu aku dah bli suar baru n kejadian itu berlaku di umah pakcik aku....
sib bek kan...klo x..memang la memalukan...hahahhaa
arini mkn ngn byk gak..ari2 aku mkn ngn byk...

to ida : aku bli jeans kat MNG ngn harga yg amat murah..sure ko jealous kan...hahahah

tp x yah la ko jeles sgt...aku bli pn sbb mak aku dah lame x beli jeans....
erm..slps 1 hari tmn adik aku shopping brg die.....pnt gak r.sume mende nk bli...isk isk isk....cam la x penah duk hostel.tp tu r....tp xpe r..aku kan kakak yg baik..kuang3..
sempat kuar n borak2 ngn huda....
aku tgh geram ni...membe aku ms skolah, die ckp kat member aku time kat USM...die ckp, 'sy x knl fakira'
b*b* tul r....padahal duk dkt umah aku jek..aku pn, di sbbkn die x knl aku..ak pn mls nk amik tau hal die....lantak la ko..mls aku nk lyn...
kembali kpd cite aku n uda...its been awhile aku x jmpe die...n die ckp, die nk tunangbln 10 ni...kuang3..bln 10 ni, 1 membe aku kawin n uda, my best fren nk tunang...
smpt lg tuh, tnye psl aku..n like alwiz jwpn aku....'xde org nk'
sng n simple n xde r org nk panjang2kan cite..end of story....

for me.....love comes when its a rite time to come.....

so, biar la dorg nk tunang or kawin...jodoh dorg dah kan....aku sbgai kawan. tumpang gembira unt korg sume...n doakan semoga berkekalan..Amin

skrg, sudah kenyang mkn durian..mau tido....

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez