Tuesday, January 4

post untuk suami

...narrator...:: ekey'z
tetibe, di tengah hari malok ni, nak feeling feeling ngn cik suami.

terima kasih sebab masakkan lunch!
walaupun masak drummet ayamas. best!
ade sosej lagi..

cam cik bee cakap, kat kulim, sosej tu org masak cam cam..
dah jadik cam ayam dah..

owh.saya pun experience the same thing. kat cafe USM, sosej masak merah kot..kan?
tapi, masak merah tu je yang tau pun..
masak kurma, kari sume tuh, tak pernah plak nengok...

terima kasih sebab buat baju bau macam mama [iklan softlan]
hehehe...

terima kasih kasik n allowed pendek kan rambut saye!
my new hair stail...bob cut! sile google kalau nak tau.
me likey!

aku, memang dari kecik...
di besarkan supaya potong rambut beberapa kali dalam setahun...
memang kalau nak rambut panjang, layer je la..

sebab nyer, aku punyai rambut setebal hutan khatulistiwa...
memang...amoi mane mane akan merungut...
'banyak nya rambut u'

selepas tu, suh aku wat rebonding..untuk elak rambut kembang bak singa.
walaupun di larang oleh mama, since rambut aku takde lah kembang bak kembang semangkuk. cuma, kembang la daripada rambut rambut artis tuh....
namun...aku tetap terpedaya beberapa tahun lalu...
tapi, akhirnya, rambut aku bertahun tahun rosak...
nyesal i...
trus menghargai rambut...

i wont do it again...no no no..sambil gerak gerak jari ke kiri ke kanan...mulut muncung skit yer.

eh...
dah melencong..

cik suami..
thank u yer sayang..
sebab tolong saya banyak sangat sangat..

i love u thissssssssssss much..

banyak tak?
yes i know.
banyak gile kan?

owh..i kisah..hanya untuk u..
fakk!!!aku plak yang geli....
dem!

ok ok..

back to the topic..
erk..
dah sejam. time out.

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez