Sunday, November 14

kerje tak berpekdah

...narrator...:: ekey'z
kalau aku jadik orang yang part die ambik2 orang kerje ni..

aku akan google name die...

pastu baca hit hit yang berkaitan...

terutama sekali FB nya...

itu kalau aku la kan....

sebab aku ni memang sume mende nak google nyer...

sampaikan jalan rumah aku pun aku gooogle...

yess....

nampak sangat aku suke buat kerje tak berpekdah...

owh

itu memang aku....

kerje berpekdah seperti kerja kerja pejabat aku akan habiskan cepat cepat supaya aku boleh buat kerje tak berpekdah...

oleh sebab itu,

orang selalu dengki ngan aku sebab suke wat kerja tak berpekdah

dan, di tempat aku kerje sekarang

orang lelaki kat sane memang suke jaga kain orang dan suke bawak mulut sampai lah ke telinga boss....

sangat menarik mereka ini semua...

aku memang benci spesies ini...

kalau tengok kerja aku, takde kot yang tertangguh cam mereka...

dan aku well organized jek buat kerje aku...jarang sekali aku lupe aku letak file kat mane, walhal di dalam komputer atau filing....

sengal....

pendengki memang musuh aku dari dulu...

ko dengki kan

aku boleh wat cam cam kerja tak berpekdah sebab aku efisyen wat kerje berpekdah...

dem u!

3 comments:

ekey'z on November 15, 2010 at 2:16 PM said...

buah dulang, paku serepih,
mengate orang, die yg lebih....

ok, cam salah jek, tapi abaikan...

hari ni,

pembawa cerita psl aku selalu buat keje tak berpekdah,

layan movie siap...

sialan!

at least, aku tak la sampai tahap layan movie...

dem u kuasa dua...

Anonymous said...

ahahhaha..pergh..ptt la nak tkr keje siap..
ape kehal nyer mereke itew??
jeles xbetempat..klau ko nk bt ko bt la,,xyah la nk sebok2 org len bt,,

hauhauhau...

cube teke sape saye ;p

ekeyz on November 15, 2010 at 9:55 PM said...

yang pasti...org dalam FB list hamba jugak...

hua hua hua...

ama ker??

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez