Wednesday, September 29

kita bertiga tetap utuh

...narrator...:: ekey'z
aku, seperti mereka mereka...

bila dengar lagu dengan silly nya cuba kaitkan dengan diri sendiri..

sebab kurang kepakaran untuk menyusun ayat meluah kata dengan begitu indah..

pinjam ayat yang punya perasaan yang sama...

betul...

kite semua tipikal...

sama seperti yang sudah tertulis di dalam alQuran..

hanya amalan membezakan kita..

tapi, siapa kita untuk letakkan taraf perbezaan?

mati nanti semua ke tanah jua..

----------------------------------------------------

owh...

sabtu lepas...

kami...ama, kulert and aku pergi ke genting...
which is ama, kulert dan aku memang begitu...
motif utama, hanya untuk hilangkan stress
tapi stress plak bila ade orang jual perfume
dan kami memang kaki perfume
aku beli 2, ama beli 2 dan kuku setia pada burberry nyer...
owh..kopak di situ...

other than that..
we are having fun...
just lepaking and do nothing...

pada mula nya ingn ajak ramai...
tp rmai plak ade hal masing2..
so, kami amik keputusan go on sahaja lah
since sudah di rancang...
like wut ama said, we do plan crazy things and make it happen!
its always fun!
like karaoke until 5am...hahaha
owh, those days.

yes!!!i miss those days...
but now, since aku dah jadik wife sano, i have to obey kan?
bukan kan menjadi isteri solehah itu impian semua wanita?
contohnya, bila di kecam oleh suami sendiri tidak bagus, pasti semua isteri berderai air mata nye...
well, like i said before, we are typical human being..

dan, sebab suami saya sangat cool dan amat lah memahami rintih jiwa si isteri
di benarkan untuk bersuka ria di genting bersama sahabat2 baik nya....
yeay!saya sayang kamu cik hubby...

dan seriously, aku memang rindu sangat hang out begitu...
bersama besties...
gosip gosipan segala.
gelak besar segala..
hilang semua beban di jiwa...

terima kasih sebab sampai sekarang masih menjadi kawan aku
kawan setia aku...
sangat hargai kamu semua...

i thing my life just great. i make new friends and keep the old one..
right?

entah bila ade peluang terpekik terlolong begitu lagi...
ah..baru beberapa hari dah rindu..

baiklah kawan kawan...

sila sayang aku kerna aku sayang kamu :)

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez