Tuesday, August 17

selamat berjuang!

...narrator...:: ekey'z

dah seminggu berpuasa...
baru hari ini berjaya update di blog..

aku harap masih belum terlambat untuk ucapkan selamat berpuasa kepada semua muslimin dan muslimat..

amat sukar untuk update blog bila encik suami ade bersama...
sebab feel nak tulis tu cam takde, sebab kami jarang jumpe, bila dia balik, i just wana spend time with him...
just minggling and cuddling....

ape perkembangan terbaru??
takde pape pun, i just gain weight..whooot!!!
yess...and my mama and adik so bising about it...
haish....okeyh...

need to slim down again....

mungkin aku lupe kot untuk mengcontrol makan dan makan bukan bukan...
yes, aku gemar makan jajan sekarang....
sebab dulu aku control tak makan jajan..
dan aku percaya, jajan lah punca aku sebegini....

ok jajan...go away!
aku perlu makan secara sihat!

sekarang ni, aku ade slight flu..
abah demam n mama ade flu fever...
1 keluarga berflu sekarang

owh...sangat tak best ok!!!
mungkin flu ini adalah protes sebab kene tinggal :P
heheheeh


0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez