Friday, August 20

Azam tahun ini

...narrator...:: ekey'z
Tahun pertama bakal beraya sebagai seorang isteri. Tetapi akibat kekangan kerja, masih beraya dengan famili. Okey, since my in laws house just nearby, will visit them probably on the morning. So, thats the rough plan for ray.

Azam tahun ini mau seserdehana mungkin. So, dah dapat carik baju ke dua tengah hari td. So, berakhirlah misi carik baju raya tahun ni. Kasut and other excessories just pakai mane ade jek. Since last birthday iv just got a new handbag, flip flop and jeans. Which is all of them roxy punyer. Thank u hubby. So, iv decided to use wut i had. I even got 2 pairs of heels that i rarely worn.

Pasal zakat plak, kita serahkan pada incik suami.

Pasal rumah plak, insyaAllah, jika semuanya selesai, by next month dah boleh pindah to our own crib. Excited.

Berbalik pasal raya, aku dah berazam nak buat kuih raya which is semperit. Itu memang menu tahunan. Ini kene tengok dulu since aku tak amik cuti pun ari khamis tu. Sebab orang lain dah amik, i have to stay at the office. Cedih.

Azam aku yang pling best, bila suami ku dah pulang, nak amik gamba raya eventhough its already o the second week of syawal.

Itu sahaja

Motif entry ini hanyalah nak cakap, aku dah siap belu baju raya. Heheeh

P/s : kalau takde paragraph, aku post thru i fon. Pastu aku mls nk baiki. Hahaha. Lantakkan je la.

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez