Tuesday, April 13

kurang lagi 2 bulan

...narrator...:: ekey'z
mari membuat check list

secara spesifik nyer, wedding check list

1. kad kawin - done
2. pakej kawin - done
3. khemah -done
4. catering - done
5. tudung - on going
6. hantaran - done
7. door gift - 30%
8. mencantikkan diri - baru start first session gi facial...
9. menguruskan diri - selau fail..camni ni??
10. baju nikah - 50%
11. borang kawin - done

ada apa lagi yang tertinggal??
rasa nya takde kot...

aku malas mahu buat kerja last minit...nanti aku yang sakit hati..
sebab tu lah, aku kalau boleh, nak setelkan sebelum may...
so, 2nd may, aku leh gi holiday ngn my dearest friends..
sarah...aku tengah usaha...sabar yer.semoga perancangan kita boleh di tunaikan setelah banyak gile perancangan gagal tengah jalan....

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez