Sunday, March 28

aftermath

...narrator...:: ekey'z
sejak hari khamis lepas...aku demam..
well, seperti biasa, aku tak tahu aku demam atau tak...

go n check, amik kau, 38 deg C..
seingat aku, dah lame aku tak demam teruk camni...

last skali, mase aku kene chicken pox..which is....
zaman dahulu kala....zaman aku masih blajar...

sekarang, demam masih tidak kebas...
tapi, sebab sekarang sudah kerja...
dapat 1 hari je mc...dan aku pun baru masuk kerja baru kan..
tunjuk bagus skit la..
walaupun suara pun tak bape mau keluar....
cam suara rock star yang baru lepas perform 12 jam tanpa henti...cube korang imagine...
tapi, aku gagahkan jugak diri melangkah ke ofis yang tak bape nak jauh dari umah...
kalau ikut malas, memang amat lah malas..
[nanti aku kawin, aku nak duk umah jek..hahahaha]

sekarang, tengah lenguh2 badan ni...kesan ubat masih tidak menampakkan hasil..
tapi malas nak lemah kan badan yang lemah ni..
aku duduk depan lappy dan menaip...
sebab tengah tunggu pukul 9 nak makan ubat selseme...
well, ubat selseme ni memang ubat tidur paling bagus..tka sampai 5 minit, trus ngantuk tak leh bukak mate....
sebab tu tunggu je la pukul 9....bangun subuh esok trus...

kepada sesiapa yang masih belum sakit di musim panas ni,
banyak banyak lah minum air...
jangna main panas..
mandi selalu yer...

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez